Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

TEC2000 ENGINE FLUSH 375ML PŁUKANKA DO SILNIKA Powiększ do pełnego rozmiaru

TEC 2000 ENGINE FLUSH 375ML PŁUKANKA DO SILNIKA

TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanalikach wału, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Więcej szczegółów

18 dostępnych

69,00 zł

TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanalikach wału, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Płukanie silnika jest bardzo ważną czynnością pielęgnacyjną – zarówno w przypadku samochodów, jak i motocykli. Pamiętaj, że duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.

Stosując TEC 2000 Engine Flush, zadbasz o lepszą kompresję, zredukujesz spalanie oleju, a także przywrócisz odpowiednie parametrów silnika. Pamiętaj, że czysty silnik to większa moc, mniejsze spalanie i ogólne poprawienie wydajności pracy. Sprawdź naszą płukankę i dołącz do grona zadowolonych klientów

TEC 2000 Engine Flush płukanka do silnika jest kompozycją:

  • 2 rodzajów rozpuszczalników
  • 2 preparatów smarnych
  • baza węglowodorowa (niechlorowana)
  • nie zawiera nafty i nie zawiera oleju

Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.

TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.

Jak stosować ?

TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

Dawkowanie:

Jedna puszka 375 ml preparatu TEC 2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju (do mokrego sprzęgła 5-6 litrów oleju)

Kiedy zastosować płukanie silnika?

TEC 2000 Engine Flush ,,Płukanka do silnika” jest kompozycją:

  • silnik spala olej
  • pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym

Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.

  • olej wylatuje przez odmę
  • niska kompresja

Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.

  • słychać popychacze zaworowe
  • olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km
  • olej jest starszy niż 12 miesięcy
  • auto jeździło większości po mieście
  • kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii