Producenci

Newsletter

TOTAL UARTZ INEO LONG LIFE 5W30 5L. Powiększ do pełnego rozmiaru

TOTAL UARTZ INEO LONG LIFE 5W30 5L.

Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.

Więcej szczegółów

20 dostępnych

110,00 zł

Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.

O produkcie


Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i V.

Specjalnie opracowany dla silników grupy VOLKSWAGEN (VW, AUDI, SEAT, ŠKODA) również wyposażonych w pompowtryskiwacze, common-rail i w filtr cząstek stałych DPF, jak również dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW.

Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

Specyfikacja

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:

  • ACEA C3 i A3/B4
  • VOLKSWAGEN VW 504.00 / 507.00 (pokrywa wszystkie wcześniejsze wymagania norm: VW 502.00/505.00/505.01, VW 502.00/505.00, VW 503.00/506.00/506.01*, VW 501.01/505.00 (*dla silników produkowanych od 2007r)
  • MERCEDES-BENZ 229.31 i 229.51
  • BMW LL 04 pokrywa również wymagania norm LL01 i LL 98
  • PORSCHE C30

Właściwości

  • W samochodach VW ze zmiennymi okresami międzyobsługowymi (QG1) pozwala na osiągnięcie maksymalnych dopuszczalnych przebiegów między wymianami oleju (do 30 000 km silniki benzynowe i do 50 000 km silniki Diesla).
  • W silnikach Mercedes diesla z lub bez DPF pozwalający na wydłużenie przebiegów do 30 000km pomiędzy wymianami.
  • W przypadku BMW odpowiedni również do silników Valvetronic jak również do silników Diesla z DPF.
  • Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek i katalizatorami utleniającymi.
  • Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
  • Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
  • Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
  • Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.