Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

TOTAL INEO ECS 5W30 5L Powiększ do pełnego rozmiaru

TOTAL INEO ECS 5W30 5L

Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN.

Więcej szczegółów

17 dostępnych

155,00 zł

Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter).

- Zalecany jest do stosowania w najnowocześniejszych silnikach wysokoprężnych, również wyposażonych w filtry DPF, jak również w większości silników benzynowych. Może być także stosowany w silnikach starszej konstrukcji, produkowanych po roku 1999.
- Specjalnie opracowany tak, aby spełniał wymagania najsurowszych norm i specyfikacji.
- Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w nawet ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.

JAKOŚĆ:

ACEA 2007: C2 i A5/B5
Jest jedynym olejem typu low SAP zalecanym przez PEUGEOT i CITROEN. Spełnia wymagania nowej, bardzo wymagającej normy, opracowanej przez PSA dla olejów tego typu, która jest znacznie surowa niż norma ACEA: C2 PEUGEOT CITROEN Benzyna i Diesel – PSA B71 2290

WŁAŚCIWOŚCI:

- Dzięki obniżonej zawartości komponentów metalicznych w dodatkach olejowych, olej ten wydłuża żywotność filtra DPF nawet do 200 000km.
- Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
- Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
- Pozwala na oszczędność paliwa od 3.5% do 6% w zależności od cyklu w porównaniu do referencyjnego oleju ACEA.
- ECS – Emission Control System – Kontrola emisji zanieczyszczeń w spalinach. Dzięki obniżeniu zużycia paliwa obniża się również emisja CO2. Niższa zawartość popiołów usprawnia pracę DPF, a mniejsza zawartość fosforu poprawia skuteczność działania katalizatorów w silnikach benzynowych, natomiast specjalne dodatki zmniejszają ryzyko blokowania zaworu recyrkulacji spalin, dzięki czemu lepiej kontrolujemy emisję NOx.
- Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silni
ku.