Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

ELF EVOLUTION 900 NF 5W40 5L Powiększ do pełnego rozmiaru

ELF EVOLUTION 900 NF 5W40 5L

Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF

Więcej szczegółów

18 dostępnych

145,00 zł

Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE(benzynowe), itd.
 
Zastosowanie
- Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
- Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem zaworów, bowiem wycisza on głośną pracę układu rozrządu.
 
Jakość
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA : A3/B4
API: SL/CF
MERCEDES-BENZ: 229.3
VOLKSWAGEN: VW 502.00/VW 505.00
PORSCHE: A4
 
Zapewnia:
- doskonałą płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
- bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy,
- wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi
właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i
szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
- bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych
warunkach,
- bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia
wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
- szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku,
- całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.