MOTUL jest obecnie niepodważalnym, światowym liderem w produkcji najwyższej jakości środków smarnych do pojazdów mechanicznych . Dzięki doświadczeniu i znakomitym inżynierom, to właśnie Motul sukcesywnie wprowadza na światowe rynki, nowe innowacje technologiczne, które zapewniają produktom Motul’a, bezspornie od prawie 150 lat, pozycję w ścisłej czołówce swojej branży.
Specjalnie zalecany w skrzyniach biegów, w których trudno zmienia się biegi oraz w skrzyniach biegów w samochodach marek: Peugeot, Citroen, Renault.
Do wszystkich mechanicznych, zsynchronizowanych lub nie skrzyń biegów, przekładni/dyferencjałów, skrzyni rozdzielczych i hipoidalnych dyferencjałów bez blokady mechanizmu różnicowego pracujących pod dużymi obciążeniami, w samochodach przewożących ciężkie ładunki przy niskiej prędkości obrotowej, lub przewożących średnio ciężkie ładunki i o wysokiej prędkości obrotowej.
WŁASNOŚCI
STANDARTY: API GL-4 - API GL-5 - MIL-L-2105 D
Olej przekładniowy do obciążonych skrzyń biegów, którego baza została wzmocniona syntetycznymi dodatkami w celu zapewnienia lepszej odporności na wysokie temperatury i dłuższej żywotności.
Utrzymuje się w klasie lepkości 80 po 20 godzinach testów na ścinanie wymaganym przez
STANDARD SAE J 306 (z lipca 1998).
Bardzo wysoka moc smarowania obniża tarcie i ścieranie.
Klasa lepkości 80 w wysokich temperaturach obniża opór skrzyni biegów a tym samym zużycie paliwa.
Płynny w niskich temperaturach pozwala na łatwiejszą zmianę biegów przy zimnej skrzyni.
Potrzeba mniejszej siły do zmieniania biegów.
Nieszkodliwy dla wszelkich typów uszczelnień stosowanych w skrzyniach biegów.
Właściwości antykorozyjne, antypienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobem użytkowania.
Bądź na bieżąco