Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 5L Powiększ do pełnego rozmiaru

MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 5L

Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszej generacji samochodów, z silnikami
Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, silnikami benzynowymi.

Więcej szczegółów

20 dostępnych

180,00 zł

ZASTOSOWANIE
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszej generacji samochodów, z silnikami
Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, silnikami benzynowymi, spełniającymi
normy emisji spalin EURO IV, wymagającymi olejów w klasie ACEA C3, o wysokiej lepkości HTHS (>3.5 mPa.s) i wykonanymi w technologii „Mid SAPS" o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki. Odpowiedni do każdego silnika benzynowego i Diesla wymagającego oleju spełniającego normy ACEA A3/B3, ACEA A3/B4.
UWAGA: W silnikach benzynowych BMW olej ten można stosować tylko w krajach Unii
Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii i Liechtensteinie. (Sprawdź zgodność z zaleceniami BMW).

WŁASNOŚCI:
STANDARDY:ACEA C3 - API SN / CF

APROBATY:
BMW Long Life-04, Ford WSS M2C 917A
GM-OPEL dexos2, MB-Approval 229.51
Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710
VW 502 00 – 505 00 – 505 01
FIAT 9.55535-S2

ZALECENIA:
KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG

Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w bardzo czułe systemy utylizacji spalin:

Siarka i fosfor spowalniają działanie katalizatora i mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów katalizatora co prowadzi do nieskutecznego oczyszczania spalin.
Popioły siarczanowe blokują filtr cząstek stałych co powoduje skrócenie czasu regeneracji, powoduje zwiększenie zużycia paliwa i zmniejszenie mocy silnika.
ACEA stworzyła standard ACEA C3 dla olejów o wysokiej lepkości HTHS (>3.5 mPa.s), zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS), odpowiednich do stosowania w silnikach z nowoczesnymi układami oczyszczania spalin.
Oleje spełniające normy ACEA C3 są przystosowane do wydłużonych przebiegów między wymianami.

ZALECENIA:
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Nie należy mieszać z olejami nie spełniającymi normy ACEA C3