Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W30 5L Powiększ do pełnego rozmiaru

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W30 5L

Jest ultranowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF

Więcej szczegółów

10 dostępnych

185,00 zł

Jest ultranowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemamioczyszczania spalin.

Zastosowanie:

Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i EURO V

-Specjalnie opracowany dla silników Renault i Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF, FAP, PF)

-Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

Jakość:

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych: ACEA C4, poziom C3 REANULT RN 0720 silniki Renault Diesel z FAP (bez 2.2L dCi z FAP)

Zalety 

Odpowiednia kompozycja oleju pozwala na osiąganie maksymalnych sięgających 30 000 km okresów pomiędzy wymianami oleju.

-Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek i katalizatorami utleniającymi.

-Specjalnie dobrana baza olejowa i modyfikatory tarcia obniżają tarcie wewnętrznych elementów silnika co owocuje zmniejszeniem zużycia paliwa o 2,1 % wg testu M 111 FE

-Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.

-Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.

-Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.

-Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika.

-Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.

-Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.