Producenci

Newsletter

ELF EVOLUTION 700 STI 10W40 / COMPETITTION STI 4L Powiększ do pełnego rozmiaru

ELF EVOLUTION 700 STI 10W40 / COMPETITTION STI 4L

Jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości .
 

Więcej szczegółów

18 dostępnych

59,00 zł

Jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości .
 
Zastosowanie:
- zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową.
- Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Również szczególnie zalecany do silników zasilanych gazem propan-butan.

Jakość: 
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA : A3/B4
API: SL/CF
MERCEDES: 229.1
VOLKSWAGEN: VW 505.00
 
Zapewnia:
- Doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciw zużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy,
- Wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów,
- Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa),
- Wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów,
- Bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
- Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości,
- Szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku,
- Całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,
- Doskonałe własności antykorozyjne i antypienne