Producenci

Dostawcy

Brak dostawców

Newsletter

ELF EVOLUTION 900 SXR 5W30 4L Powiększ do pełnego rozmiaru

ELF EVOLUTION 900 SXR 5W30 4L

Jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym.

Więcej szczegółów

12 dostępnych

130,00 zł

Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa. 

Zastosowanie

Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową.

Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. 

Również szczególnie zalecany do silników zasilanych gazem propan-butan. 

Jakość

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:

ACEA : A5/B5

API: SL/CF

RENAULT: RN 0700 - silniki benzynowe

(oprócz silników Renault Sport 2.0 16V, Renault Sport 2.0T i Renault Sport V6)

Zapewnia:

- oszczędność paliwa. Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od 4,2% do 10%,

- doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami -- przeciw zużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy,

-wycisz pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów 

bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa),

- wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, 

- bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości, 

- szczególnie niska lotność co zmniejsza zużycie oleju w silniku

 - całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,

- doskonałe własności antypienne i antykorozyjne